13 Eylül 2013 Cuma

Abiye Modellerinde Tadashi Markası

Bir  çok  web  sitesinde  abiye elbise  dendiği  zaman  çoklukla  azıcık  fazlaca  açık,  dekoltesi  bol,  yırtmaçlı  abiyeler  görüyoruz.  Bu  cins  abiyelerden  hoşlanan  çok  bayan  var.  Ancak  birleşik  de  bu  cins  abiyelerden  hoşlanmayan,  azıcık  henüz  mütevazi,  biraz  kapalı  abiye  elbiseler  arayan  da  fazla  kadın  var.  Ben  de  bu  cins  arayışlarda  olanlara  biraz  nesne  mensup olmak  istedim.
Tadashi  adını  ve  markasını  duydunuz  mu  bilmiyorum  lakin  markanın  tasarladığı  tuvalet  elbise  modelleri  kusursuz  olarak  yukarıda  bahsetmiş  olduğum  bayanların  aradığı  tarzda.  Yani  gereğinden  açık  saçık  olmayan  amma  bununla  beraber  çok  iyi  işlemelere  ehil  abiyeler.



Tadashi  gizli  abiye elbiseler ve öne  çıkan  nesne  sadece  yalnız  tüm  modellerde  gördüğümüz  tentene  işlemeler.  Ama  bu  tentene  işlemeler  kumaşa  sonradan  ilave  değil  okunuşu  sözde  daha  tekstil  esnasında  öyle  üretilmiş  gibi  görünüyor.  Modellerin  neredeyse  tamamında  bunları  görebiliyoruz.
Bahsetmiş  olduğum  bu  müphem  gösterişli  elbiselerde  gördüğüm  aynı  değişik  özellik  de  renkleri.  Abiyelerin  makro  çoğunluğu  koyu  renklerde.  Sanıyorum  Japon  geleneklerinde  böyle  eş  nesne  var.  Kadının  kısık  olması  gereken  yerde  derin  rengin  bu  havayı  sahip olmak  konusunda  patetik  olduğunu  düşünüyorlar  galiba.  Elbiselerin  renkleri  ekseriya  siyah  okunuşu  tonları,  lacivert,  kırmızı  okunuşu  bordo.  Bunların  dışında  az  sayıda  örtüsüz  nitelik  abiyeler  de  var  amma  ego  onları  buraya  almadım.
Abiye  elbiseler  konusunda  dikkatimi  çeken  özge  birleşik  husus  da  modellerin  uzunluğu.  Çoğunun  etekleri  yerlerde  sürünüyor  özen  ederseniz.  Bu  da  sanıyorum  asaleti  temsil etmek  ayrılmış  böyle  düşünülmüş.  Yani  giysi  neden  derecesinde  değerli  olsa  da  işte  ayaklarımın  altında  sürünüyor  der  gibi  eş  valör  çıkartıyorum  ben.



Siz  nasıl  düşünüyorsunuz  bilemem.  ancak  okunuşu  bu  arada  kollarına  dikkat  etmenizi  istiyorum.  Modellerin  çoğunda  branş  boyları  da  uzun.  Uzun  kollu  gösterişli  arayanların  işine  yarayabilir  bu.
Tadashi  tuvalet  elbiseler  bana  gereğince  her  bakımdan  dört  dörtlük  modeller.  Ancak  maalesef  ülkemizde  satılmıyor  galiba.  ego  azıcık  araştırdım,  Tadashi  abiyeler  satan  ancak  web  sitesi  yahut  mağazaya  rastlamadım.  Aslında  yalnız  firma  çıksa  da  bu  elbiseleri  ithal  etse  öyle  akla  ediyorum  ki  çok  sayıda  satım  yapar.  Fiyatlar  biraz  çok  lakin  fazla  da  değil.  yaklaşık  abiye modelleri  fiyatları  300-500  TL  civarında.  zatî  günler  için  fazla  müşterek  nicelik  sayılmaz.
Tadashi  markalı  gizli  abiye  giysi  modelleri  hakkında  anlatmak  istediklerim  bu  kadar.  Aşağıda  bahsetmiş  olduğum  bu  mükemmel  abiyeleri  görebilirsiniz. http://www.ricci.com.tr/Abiye-Modelleri,LA_114-2.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder